بهترین آلبومها ۲۰۱۱

برای موسیقتل(یعنی موسیقی مستقل یا روک دناشگاه) سال ۲۰۱۱ خیلی بارور نبود. ولی باید اعتراف بکنم که هیچ سال بعد از یک سال مثل ۲۰۱۰ نمیتواند برانگیزنده باشد. شاید من فقط جرات می کنم چنین چیزی ادعا میکنم تحت تاثیر نوستالژی (ایا دیرهنتر، بیچ هاوس، ثا واکمان و ارکاید فایر برای به خاطر آمدن در احتیاج نوستالژی دارد؟) ولی این سال کمی ارام بود. به هر حال در طی اول سال من در نو یورک این آلبومها گوش دادم:
بهترین -
پاپ کامل برای سفرهای در ماشین

Yuni in Taxco - Sanpaku

بهتر -
رویایی و
بسیار مناسب برای پاییز
Real Estate - Days
خوب -
یادآور موسیقی وزوز از سال 1990
Big Troubles - Romantic Comedy
هم خوب
Girls - Father, Son, Holy Ghost
شوخ
Destroyer - Kaputt
احساسی
Papercuts - Fading Parade
نیرو
Iceage - New Brigade

و در این فهرست دو آلبوم دیگر خواهم گذشت حتی اگر تنها دیروز
در مورد آنها شنیدم چونکه مطمئن هستم که گوش دادن به آنها ادامه خواهد دادم.

youth lagoon - year of hibernation

war on drugs - slave ambient

Comments

Popular Posts